lauantai 22. toukokuuta 2010

Why can't I be happy all the time?

Eilen töissä sain huomata miten herkkä olen, kun sain aivan pienen kommentin (joka ei edes ollut suoranaisesti negatiivinen), ja tunsin aiheuttavani vaivaa toiselle työntekijälle kun hän minua ohjeisti, ja olin aivan itku kurkussa jonkin aikaa. Pelkäsin alkavani itkemään hänen edessään, onneksi en. Kai tämä tilanne on saanut minut hieman herkemmälle päälle. Yleisesti ottaen olen hyväntuulinen ja tyytyväinen, mutta yksin ollessani ahdistun ja alkaa masentaa. Inhottavaa.

Viikko on syömisten ja liikkumisen puolesta mennyt todella hyvin, olen innoissani keskiviikon punnituksesta ja mittauksista! Olen iloinnut myös mahdollisuudesta päästä eroon velkakierteestäni: laskeskelin tulojani ja menojani, ja jollei mitään yllättävää tapahdu ja elän säästellen, saatan olla jo plussan puolella parin kuukauden päästä! Mahtava tunne. Inhottavaa kuitenkin, että joudun tehdä kahta työtä kesälläkin, jotten menetä luottotietojani. Mistähän saisin apua holtittomaan rahankäyttöön?

Tänään olisi suunnitelmissa auringonottoa, salilla käynti ja illalla pari tuntia tätä "kakkostyötä", jossa joudun käydä velkojeni takia. Huhhuh. Onneksi huomenna ei suunnitelmissa ole mitään!

1 kommentti:

  1. Liityin lukijaksi! Omaa blogiani ja laihdutustani voi seurailla täältä: http://tii-mari.blogspot.com/

    VastaaPoista