maanantai 29. maaliskuuta 2010

100,3


Vapaapäivä, ja herätys kello 9.00! Kylläpä tuntuu mukavalta kun sai hieman nukkua myöhempään. Tänään olisi luvassa kotitöitä, liikuntaa ja illalla ihana tv-putki, nimittäin huippumallihaussa ja täydelliset naiset! :)

Olen hieman kiukkuinen yhdelle ystävälleni, eikä siihen ole suurempaa syytä, olen vain hieman ärsyyntynyt hänen käytökseensä viime viikonloppuna. Koko viikonloppuna hänellä ei ollut aikaa vietettäväksi kanssani edes viittä minuuttia (tosin ymmärrettävää hänen tilanteessaan ja olin itsekin aikalailla vain kotona), mutta nyt kun viikko alkoi hän vaatii kamalasti huomiota ja tekemään kanssaan kaikkea. Toisaalta se oli vain yksi viikonloppu ja nyt olisi mukava taas mennä hänen kanssaan, mutta itsepäisesti päätin sitten vain mököttää enkä vastaa puheluihin. Lapsellista, mutta olen vain hieman suuttunut. Ehkä vastaan sitten illemmalla.

Olen todella laiska aloittamaan siivoamista, äh kuinka ärsyttävää! Vituttaa joku kyselyntekijä muija, joka tulee tänään meille tekemään kyselyään. En jaksanut kieltäytyäkään, mutta nyt ärsyttää. En haluaisi vierasta ihmistä kotiini jonkun kyselyn takia, saati kun täällä on näin sotkuista. Erittäin inhoittava tilanne.

Syömiset:

Aamu:
100g raejuustoa
50g perunasalaattia
1 kuppi maitokahvia

Päivä:
150g perunaa
1 rkl ketsuppia
1 ananas-broilerifile
100g raejuustoa

Ilta:
2 lasia viiniä
2 viipaletta ruisleipää
2 siivua juustoa
1 jauhelihapihvi
50g raejuustoa

Tämä päivä ei mennyt ihan niin hyvin kuin olisi voinut, mutta olen silti tyytyväinen.. Täydelliset naiset oli taas ihana <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti