keskiviikko 24. maaliskuuta 2010

Maailman kamalin ihminen. MINÄ.


Heräsin tänään jo vuosia kestäneestä unesta.

Niin kauan olen jo siirtänyt laihduttamisen aloitusta.

Tänään painoin ensimmäistä kertaa elämässäni tasan 100kg.

Minua pelottaa.


Koko tämän 20-vuotiaan elämäni ajan painoni on sahannut edes takaisin, kymmenen alas, viisitoista ylös. En silti ikinä uskonut näkeväni vaa'alla kolminumeroista lukua. Olen kauhuissani. Miten helvetissä näin on päässyt käymään? Olen vain 164 cm pitkä, eli painoindeksini on nyt

37,2 - Vaikea lihavuus

Järkyttäväää!!!!

Vihaan itseäni, vihaan tätä lihavuutta, en jaksa enää! Mutten tiedä osaanko muuttaa itseäni, olen usein ollut dietillä, mutta repsahdan aina vain uudelleen!

En halua olla tällainen, haluan hyvän työn, olla menestyvä ja kaunis, pärjätä elämässä. Miksen voi olla laiha, kun jotkut muutkin voivat? Haluan muuttua. Minun on pakko pystyä siihen! Muuten kuolen. Häpeään. Itseinhoon. Masennukseen. Nyt tämä saatanan lihominen, syöminen, laiskottelu loppuu!

Tästä alkaa läskin nuoren naisen matka unelmavartaloon ja kunnon elämään, vaikka millä keinoilla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti